Hue
Hue on värikäs ja palkintoja voittanut pulmatasohyppely, missä muutat maailmaa sen taustavärejä vaihtamalla. Tutkit vaarallisen harmaata maata ja paljastat värisirpaleita etsiessäsi kadonnutta äitiäsi. Esteet katoavat, kun niiden väri vastaa taustaa, mikä luo uusia ja jännittäviä pulmia – täynnä vaaroja, mysteerejä... ja ennustamattomia värejä.