Howl
Howl on keskiajan kansansaduista lainaava vuoropohjainen taktiikka- ja pulmapeli, jossa salaperäinen ”ulvova vitsaus” on runnellut maata. Kaikki petojen ulvonnan kuulevat muuttuvat itse nälkäisiksi pedoiksi, jotka levittävät kirousta ulvonnallaan. Tarinan sankaritar syntyi kuurona, mikä suojaa häntä kiroukselta. Pelaa uskaliaalla taistelijaprofeetalla, jolla on kyky ennakoida vihollisten liikkeitä. Päihitä viholliset olemalla niitä jopa kuusi askelta edellä. Surmaa tiellesi tulevat pedot ampumalla räjähdys-, salama- ja lävistysnuolia sekä käyttämällä taitoja, kuten savupommeja ja Shadow Stepin näkymättömyyttä. Jokainen peto tuo omat haasteensa: osa lähestyy nopeasti, kun taas muut kestävät enemmän vahinkoa tai tekevät kaukohyökkäyksiä. Howlin visuaaliset elementit on luotu liikkuvalla musteella, joka tuottaa tarinasta maalauksen pelin aikana. Matkaa läpi synkän satumaailman tuntemattomien ja taianomaisten paikkojen, joissa taistelet tavoitteenasi vapauttaa maat ulvovasta vitsauksesta. Howlissa on yhteensä 5 lukua (mukaan lukien Heart of Rot -päivitys), joissa kussakin on oma tunnelmallinen ympäristönsä ja rauhoittava musiikkinsa. Heart of Rot – maksuton lukupäivitys Tässä sivutarinassa vieraillaan Capital-kaupungissa, joka on toiminut jo kauan toivon majakkana ulvovien petojen valtaamassa maailmassa. Profeetta on kuullut huhuja, että alkemistit ovat löytäneet parannuksen ulvontaan. Kaupunkiin saavuttuaan hän huomaa sen olevan kauttaaltaan mädän runtelema... Tämä päivitys on MAKSUTON kaikille Howlin peruspelin ostaneille. Lukupäivitykseen pääsee milloin tahansa luvun 3 kartalta, kun päätarinassa on saavutettu luku 3. Heart of Rot on itsenäinen tarina, ja sen voi suorittaa ennen Howlin päätarinaa tai sen jälkeen. Tässä päivityksessä on oma lukukartta, uusia vihollisia, uusi lopputaistelukenttä, uusia ympäristömekaniikkoja, uusi Lightning Shot -taito, jota voi käyttää pääpelissä taidon avaamisen jälkeen, sekä tekoälyhahmo, joka taistelee rinnallasi pelin myöhemmässä vaiheessa. Heart of Rot -luvun pelaamiseen tarvitaan vain peruspeli! Ennakoi vihollisten liikkeet taktisissa vuoro- ja pulmapohjaisissa taisteluissa. Pelattavissa on 60 kenttää, jotka on jaettu neljään lukuun, sekä maksuttoman päivitysluvun 18 kenttää. Kauniisti liikkuvalla musteella kuvitettu omaperäinen taidetyyli. Päihitä eri susilajit nopeista saalistajista valtaviin lauman johtajiin. Avaa ja päivitä uusia taitoja, kuten Shadow Step, Exploding Shot ja muita. Pelasta kyläläiset susien kynsiltä ja vitsaukselta. Merkitse reittisi maailmankartalle, jotta löydät uusia taitoja ja salapolkuja.