Horace
Tämä Paul Helmanin ja Sean Scapelhornin mestariteos on klassinen tasohyppely, joka kertoo tunteikkaan ja yllättävän monipuolisen tarinan itsensä löytämisestä. Peli on täynnä nostalgisia popkulttuuriviittauksia, jotka tuovat hymyn kenen tahansa 8- ja 16-bittisestä aikakaudesta nauttivalle pelaajalle! Vain kahden hengen luoma Horace tarjoaa yli 15 tuntia jännittävää tasohyppelyä ja laajentaa genren rajoja syvällisellä tarinankerronnalla ja nostalgisilla popkulttuuriviittauksilla! Tämän pelin ovat tehneet videopelifanit toisille videopelifaneille! Seikkaile tuntikausia vaihtelevalla pelattavuudella! Selviydy 2D-tasohyppelyhaasteista, joissa on ainutlaatuisia oivalluksia, avaa uusia metroidvania-tyyppisiä robottikykyjä, nauti monista retron inspiroimista minipeleistä ja jälleenyhdistä Horace perheensä kanssa.