Homebody
Homebody on nostalginen selviytymiskauhupulmapeli, jossa yrität viettää aikaa vanhojen kaverien kanssa ja olla tulematta murhatuksi. Emily ja hänen college-kaverinsa ovat kerääntyneet syrjässä olevaan vuokrataloon katsomaan vuosittaista Perseidien meteoriparvea. He yrittävät elvyttää vanhaa ystävyyttä, mutta haavoittuneet tunteet ja sosiaalinen ahdistuneisuus jättävät Emilyn yksinäisemmäksi kuin koskaan. Kun sähköt yllättäen katkeavat, se on melkein helpotus. Mutta pimeydessä mystinen tappaja poimii heitä yksitellen. Jos Emily ei löydä ulos, hän jää tähän painajaiseen ikuisiksi ajoiksi. Vältä tappajaa, ratkaise talon kieroja pulmia ja muodosta yhteys ystäviisi. Talosta pakeneminen voi aluksi vaikuttaa mahdolliselta, mutta jokainen yritys yhdistää palaset tekee veren tahraamasta kuvasta selkeämmän. Nostalginen matka Retrokauhupelien ja klassisten 80-luvun slasher-elokuvien innostama Homebody luo kulissit jännittävälle illalle. Tämä moderni retropeli tuo pelaajalle syvästi erikoisen ja tunteellisen kokemuksen. Huolestuttava loma Emily ja hänen kaverinsa kerääntyvät vuosittaista Perseidien meteoriparven katselua varten. Mutta kireät suhteet ja ahdistuneisuus saavat rentouttavaksi tarkoitetun viikonlopun sekaisin, ja ilta vain synkkenee kun mystinen tappaja alkaa murhata heitä. Vain yksi yö yhdessä... vai onko? Verisen yön jälkeen Emily herää aulasta. Hän ymmärtää, että jokin on pahasti vialla, ja hänen on paettava keinolla millä hyvänsä. Opi lisää Emilyn suhteista valintavetoisella dialogilla. Tutki taloa vaivihkaa, liiku hiljaa ja piiloudu kaappeihin, jotta vältyt tappajan reagoivalta tekoälyltä. Kuolema voi olla vääjäämätön, mutta tieto ei kuole. Käytä pelinsisäistä päiväkirjaa vihjeiden ja pulmien ratkaisujen seuraamiseen ja selvitä tämä mystinen tapahtuma. Kieroja, muuttuvia pulmia Kun talon haasteet muuttuvat jatkuvasti, pulmien ratkaisut vaativat strategista ja luovaa ajattelua. Mutta ole varovainen ja toimi nopeasti, sillä aika kulkee ja arvaamaton tappaja etsii talosta Emilyä ja hänen ystäviään.