Hextreme Void
Käytä strategisesti voimaa tyhjentääksesi kentän mahdollisimman tehokkaasti nopeaa ajattelua vaativassa tiilenmurskauspelissä! Oletko valmis tiilenmurskauspeliin tvistillä? Hextreme Voidissa et voi hävitä! Elämien tai pelin päättymisen sijaan haaste tulee etenemisestä ja optimoinnista, jotta kaikki tasot saadaan suoritettua tietyssä aikarajassa. Jokainen peli vie sinut yhteen viidestä erillisestä tyhjiöstä, joissa on 50 tasoa voidia kohden. Vaiheet esitellään HD 2D-tyylissä kuusikulmaisilla tiilillä, jotka on järjestetty yhä monimutkaisemmiksi kuvioiksi. Pallosi liikkuu automaattisesti, mutta sinun on päätettävä, miten vapautuneita powerupeja käytetään. Kun etenet, ansaitset kokemusta ja voit valita erilaisten buffien välillä, jotka voivat parantaa pallon tilastoja, lisätä aikarajaasi, moninkertaistaa kolikkotuotantoa ja paljon muuta! Jokainen juoksu tuntuu ainutlaatuiselta satunnaisten upgreidauspolkujen ja ilmestyvien väliaikaisten powerupien ansiosta. Kerää juoksujen aikana kolikoita avataksesi pysyviä upgreidauksia, joiden avulla voit vahvistua ja voittaa vaikeampia voideja uusilla strategioilla mitä enemmän pelaat!