Hello Engineer
Saiko pelottava naapuri sinut ansaan salaperäiseen huvipuistoon? Hyödynnä luovuutesi ja tekniset taitosi, hyppää koneesi kyytiin ja valmistaudu taistelemaan uhkaavan pahoja salaisuuksia vastaan, jotta pääset pakoon. Hello Engineer on yksin- ja moninpelinä pelattava koneenrakennuspeli, jonka tapahtumapaikkana on hämmentävä huvipuisto. Rakenna mielettömiä koneita romuosista, haasta karmaiseva naapuri pahoine botteineen ja selviydy haasteista luovien ongelmanratkaisukykyjesi avulla. Kutsu mukaan enintään kolme kaveria ja pyörikää, lentäkää ja pomppikaa voittoon! Todistetaan, että nämä paikalliset keksijät ovat vahva vastus. On eeppisten koneiden välisten taistelujen aika! Rakentaminen: – Luoville aivoille: Hello Engineerissä on huvipuiston romuista löytyviä rungon osia, vaihteistoja, moottoreita, pyöriä, aseita ja jopa suihkumoottoreita, joista rakennetaan monenlaisia ajoneuvoja kaikenlaisiin vaihtuviin tarpeisiin. – Taitaville insinööreille: Pelissä on monia lisäominaisuuksia, kuten sähköpiirejä ja älymoduuleja, joiden avulla kokeneemmat insinöörit voivat rakentaa itseohjautuvia mekaanisia ajoneuvoja tai olentoja. Aika päivittää taitoja uudelle tasolle. – Luovuus on tärkein rakennusosa: Tehtävien suorittamisessa ei ole mitään ennalta määritettyjä ratkaisuja. Tässä tekniikan ja keksintöjen maailmassa voit aidosti päästää mielikuvituksesi valloilleen ja rakentaa ainutlaatuisia luomuksia. Jos kone hoitaa homman, se on onnistunut! Jopa 4 pelaajan moninpeli: – Liian monta liikkuvaa osaa ja tarvitset lisäkäsiä koneen hallitsemiseen? Lisää ohjauspaneeleja ja pidä hauskaa tiimisi jäsenten kanssa! – Teitkö todella monimutkaisen ja kunnianhimoisen suunnitelman? Yhdistä voimat kavereiden kanssa! – Piirustuksia jakamalla voit tehokkaasti ja loputtomasti parantaa mekanismeja ja saada eniten irti mielikuvituksestasi. – Tehkää yhteistyötä, rakentakaa huippuluokan kone ja katsokaa, mitä ainutlaatuista keksittekään yhdessä. Pelimuodot: – Tarinallinen pelimuoto: Tee töitä yksin tai kavereiden kanssa ja selviydy haasteista ja pulmista ainutlaatuisten, itse rakennettujen koneiden avulla. Viritä koneet huippuunsa aivoja runnovia pomotaisteluita varten! – Sandbox-pelimuoto: Rentoudu hiekkalaatikossa ja rakenna ilman rajoituksia. Luo unelmiesi kone!