HELLFRONT: HONEYMOON
HELLFRONT: HONEYMOON on intensiivinen kahden peukalon strategiapeli, jota kannattaa pelata kavereiden kanssa hedelmämehun äärellä. Yksi näyttö, yksi voittaja! Ominaisuudet: 1–4 pelaajan heti valmis paikallismoninpeli Hurjia PvPvPvP-taisteluita. Lyhyet ja vauhdikkaat erät. Peli ei laahaa! Pelaa tehtäviä yksin tai co-op-tilassa tai irrottele DEATHMATCH-pelissä! Pelaa nopeasti läpi ja tähtää tilastojen kärkeen! Näin vietät hauskan illan: 1. Osta naposteltavat ja juomat. 2. Sijoita 1–4 ihmistä sohvalle. 3. Käynnistä HellFront: Honeymoon. 4. Nauti pelistä!