Hell Let Loose - Pea Dot
Liity taisteluihin eliittijoukkojen kanssa Pea Dot ‑DLC:n voimalla. Tämä tehokas monivärinen erbsenmuster-maastokuviointi tunnetaan myös hernepistekuviona. Univormun maastoutumistehoa parantamaan suunniteltua kuviointia käytettiin vuoden 1944 myöhäisvaiheesta sodan loppuun. Tämä ladattava sisältö lisää peliin seuraavat: Erbsenmuster-univormu (käytettävissä seuraavilla Saksan armeijan rooleilla: upseeri, kiväärimies, PST, pioneeri, konekiväärimies, automaattikiväärimies, rynnäköijä, lääkintämies, tukitaistelija, tarkka-ampuja ja tulenjohtaja). M42-kypärän erbsenmuster-peite (käytettävissä seuraavilla Saksan armeijan rooleilla: upseeri, kiväärimies, PST, pioneeri, konekiväärimies, automaattikiväärimies, rynnäköijä, lääkintämies, tukitaistelija, tarkka-ampuja ja tulenjohtaja).