Headlander
Sinä olet universumin viimeinen tunnettu ihminen, eikä sinustakaan ole jäljellä enää kuin pää. Sinun on etsittävä johtolankoja hajanaiseen menneisyyteesi koneiden vihamielisestä maailmasta Voit liikkua erikoiskypärällä, jonka avulla voit telakoitua mihin tahansa robottikehoon ja hallita sitä. Hyppiessäsi kehosta toiseen alat saada selville, että asiat eivät ole aivan miltä näyttävät, ja että ihmiskunnan kohtaloa ei ole vielä päätetty...