Haven
Rakastavaiset luopuivat kaikesta ja karkasivat yhdessä kadotetulle planeetalle. Kiidä mysteerimaisemissa, tutki pirstoutunutta maailmaa ja vastusta paria erottamaan pyrkiviä voimia rakkaudesta, kapinasta ja vapaudesta kertovassa roolipelissä. Päihittääkö rakkaus kaiken? Yu ja Kay pakenivat unohdetulle planeetalle ja jättivät kaiken tuntemansa taakseen. Pelaa samanaikaisesti kahdella rakastavaisella, kun he muuttavat tuntemattomaan maailmaan. Tutki planeettaa ja etsi osia ja materiaaleja, jotta voit korjata aluksesi ja tehdä siitä kotoisan asuinpaikan. Koe helposti samaistuttavan pariskunnan arjen ilot laittaessasi ruokaa, nikkaroidessasi ja kerätessäsi selviytymistarvikkeita. Vastusta pariskuntaa erilleen repiviä voimia toimimalla yhtenäisesti taisteluissa ja omaksumalla täydellisen ajoituksen ja rytmin. Ohjaat samalla molempia hahmoja, ja sinun on taisteltava pitääksesi rakastavaiset ja heidän suhteensa elossa. Lähde odottamattomaan roolipeliseikkailuun, tutki kauniin seesteistä ja epävakaata planeettaa ja nauti huippumuusikko Dangerin jännittävästä soundtrackista.