Gynoug
Jossain keskiajan ja modernin ajan alun välissä on aika, jolloin demonit ovat kasvaneet voimakkaiksi ruokkimalla itseään ihmisten pahantahtoisella kunnianhimolla. The Destroyer -nimeä kantava olento on johtamassa demoneita hyökkäykseen. Enkeli Wor puolustaa koko heimoansa ja suuntaa Iccusiin estääkseen pahan hengen leviämisen. Ota Wor hallintaasi ja ammu alas jokainen groteski vihollinen, joka tulee tiellesi. Päihitä kunkin alueen lopussa oleva päävihollinen siirtyäksesi pelissä eteenpäin. Ominaisuudet: * Saatavilla parannettuja tiloja helppokäyttötoiminnoilla ja nykyaikaisilla ohjaustavoilla * Upea ja groteski taidetyyli sekä äänimaailma * Eeppisiä väli- ja päävihollisia * Useita erilaisia tehosteita, joilla voit parantaa ammuntatehoasi * 16-bittinen legenda 1990-luvulta!