GUNBARICH
Ammu ja torju vastustajan ammukset! Tämä jyräävä ammuntapeli on tupaten täynnä esineitä ja yllätyksiä. GUNBARICH on jyräävä ammuntapeli, joka ilmestyi ensimmäisen kerran vuonna 2001. Riko kaikki lohkareet flipperin vaaleanpunaista palloa (kiekko) hyväksikäyttäen. Varovasti! Häviät, jos aika loppuu kesken tai kiekko putoaa näytöltä. Flipperi soveltuu muuhunkin kuin kiekkojen syytämiseen - sillä voi torjua vastustajan hyökkäykset! Vastustajan hahmoihoon osuminen sen omalla, torjutulla luodilla aiheuttaa massiivista tuhoa vastustajassa. Käytä oikeaa ja vasenta syötettä hallitaksesi kiekkojen ja vastustajan luotien lentorataa kun ne tulevat flipperiin. Voit muokata pelin vaihtoehtoja oman makusi mukaan. Valitse haluamasi vaikeustaso, elämien ja pelin jatkumisten maksimilukumäärä, näppäinkommennot sekä esineiden putoamisnopeutta, vihollisen luotien nopeutta, flipperin pikatulitustoiminnallisuutta ja vaikka mitä muuta tehdäksesi pelistä juuri itsesi näköisen. Älä unohda uusia online-sijoituksia! Onko sinusta maailman parhaaksi GUNBARICHiksi? Hahmot: Pieni suuri velho Marion - taikuus on minun juttuni! Voima: ★ Nopeus: ★★ Taikuus: ★★★ Grutan, lentävä merirosvo - voima on elämää! Voima: ★★★ Nopeus: ★ Taikuus: ★★ Vaihtoehdot: Pelaa pystysuuntaisella näytöllä kokeksesi pelihallitunnelman nostalgiaa. Elämien lukumäärä voi olla 1-9 ja pelin jatkumisia voi olla nollasta loputtomiin. Uusi vaihtoehto ”Arrange” mahdollistaa myös esineiden putoamisnopeuden ja vihollisen luotien nopeuden hidastamisen. Voit myös vaihdella flipperin pikatulitustoimintoa päälle ja pois sillä. SCORE ATTACK: Tässä uudessa tilassa on vakioitu vaikeustaso ja elämien lukumäärä. Vain tosi haasteesta pitäville! Julkaisemalla korkeimman pistetuloksesi kilpailet ympäri maailmaa olevien pelaajien kanssa. Online-sijoitukset löytyvät valinnat-valikosta.