Grizzland
Hyppää, halkaise ja tutki rikkinäistä maailmaa! Tervetuloa Grizzled Planetille, saumattomaan avoimen maailman tasohyppelyyn, jonka retrohenkinen tyyli ja perinteiset tehtävät vievät mukanaan. Et saa vinkkejä tai suuntaviittoja; salaiset alueet odottavat etsijäänsä. Varustaudu ainutlaatuisilla esineillä ja taidoilla, kuten esimerkiksi kyvyllä kutistaa ja kasvattaa, räjäyttää tai yhdistää. Vain ne, jotka todella löytävät itsensä, tulevat päivittämään vihollis-Dinot eeppisessä taistelussa ja selvittämään Grizzlandin todellisen olemuksen.