Griftlands
Griftlands on villi pakanrakentelupeli. Taistelet ja neuvottelet tiesi hajonneen scifi-maailman läpi. Jokainen tekemäsi päätös on tärkeä, olipa kysymys ottamistasi töistä, kavereiden ottamisesta, tai korttien keräämisestä. Kuolema tulee nopeasti, mutta jokainen peli tarjoaa uusia tilanteita ja strategioita tutkittaviksi. Pelaa hahmona Sal, Rook, tai Smith. Kolme ainutlaatuisen hahmon retkeä omilla tutkittavilla erikoispakoillaan, kyvyillään ja kartoillaan. Sal on voittoa ja kostoa himoava seikkailija. Rook on omaa agendaansa vetävä ikääntynyt vakooja. Smith on vapaalla oleva tyhjäntoimittaja, joka ehkä voi vain pelastaa maailman. Jokaisen pelattavan hahmon tarina tapahtuu ainutlaatuisessa ympäristössä, jossa voi tutkia ja hyödyntää eri ryhmittymiä ja paikkoja. Ominaisuudet: Taisteluun haastavat pomot: Testaa taistelupakkasi voimakkaita vihollisia vastaan ainutlaatuisella mekaniikalla ja hyökkäyksillä. Rakenna tiimi - tai osta se! Palkkaa palkkasotureita, löydä lemmikkejä tai pakota kavereitasi tavoitteidesi saavuttamiseksi. Hallitse satoja kortteja Jokainen hahmo on ainutlaatuinen neuvottelu ja taistelupakka, josta värvätä. Saa voimallisia nimikortteja kaatuneilta vihollisilta, tai palkkioina. Päätökset Merkitsevät Vihollisen tappaminen voi vihastuttaa heidän kaverinsa, mutta heidän pelastamisensa luo aluksella uhkaavan vaaran. Valitse viisaasti, kaikki muistavat kaiken, mitä teet! Tutki tuhoutunutta Sci-Fi-maailmaa Havaria -maailma on julma paikka, joka on täynnä julmia asukkeja. Tutki reheviä, käsin kuvitettuja ympäristöjä täynnä ihmisiä, jotka vain haluavat tappaa sinut Politiikan pelaamisella selviää Jokaisella hahmolla on irrallinen uskollisuus ja mielipide sinua kohtaan. Pelaa politiikkaa kilpailijoiden välillä, ja yritä kaapata tehokkaimmat sosiaaliset lahjakkuudet. Mutta varo -- huijaa väärää henkilöä, ja voit joutua heidän kiroukseensa! Oveluus tai ylivoima Voita esteet nyrkein - tai sanoin. Sinun on valittava kortit ja pelattava ne oikein, jos aiot pysyä hengissä. Rakenna kaksi pakkaa samanaikaisesti, tasapainota kunkin kompromissit. Opi jokaisesta yrityksestä ajaa eri Griftlands -tarina. Kohtaat erilaisia vihollisten, tehtävien ja tapahtumien yhdistelmiä joka kerta pelatessasi. Kohtalosi määräytyvät valintojesi ja kohtalosi mukaan.