Griffin
Griffin-taistelupanssarivaunu on kehitetty vastatoimena voimakkaita naapurimaita vastaan. Kuitenkin sen suunnittelija joutui vihollismaan vangiksi... Nyt hänen tyttärentyttärensä on astunut Griffinin ohjaksiin ja lähtee yksinpelastustehtävälle pelastaakseen isoisänsä! Ominaisuudet: * Kelaus eteen-/taaksepäin: Pelaaja voi käyttää kelaus- tai pikakelaustoimintoja suorittaakseen tehtävän täydellisesti. * Tallennusvaihtoehto: Pelaaja voi tallentaa etenemisensä milloin ja missä tahansa sekä aloittaa pelin uudelleen. * Valinnainen näyttösuodatin: Retro, mustavalko sekä muita suodatintoimintoja. * Taidegalleria: Alkuperäisversion ohjekirjat ja pakkaussuunnittelu ovat saatavilla. * Huijaustila: Tee pelaamisesta helpompaa huijaustilalla (rajaton elämä, voittamaton ym.) * Jukebox: Voit kuunnella pelin musiikkia (5 kappaletta) milloin tahansa.