Gord - Deluxe Edition
Mene porttien taakse Gord Deluxe Editionin avulla. Gord on toimintastrategiapeli synkällä fantasiateemalla. Peli sijoittuu slaavilaisen mytologian inspiroimaan vihamieliseen hylättyyn maahan, joka on inhojen olentojen piirittämä. Selviytyminen edellyttää rakentamista. Voitto edellyttää porttien toisella puolen väijyvän pimeyden valloittamista. Kuningas on määrännyt sinut jättämään jälkesi kesyttämättömään maailmaan. Tehtävänäsi on rakentaa ja kasvattaa asutuskeskuksia hyökkääjien, hirviöiden ja muiden uhkien vastarinnasta piittaamatta. Hold Your Ground on mukautettu hyökkäysaalloilta puolustautumisskenaario. Puolusta gordiasi koko ajan vahvemmiksi muuttuvia vihollisaaltoja vastaan. Valmistele puolustuksesi ja varaudu tulevaan vyörytykseen!