Gladius
Gladius on dynaaminen taisteluroolipeli, jossa on brutaaleja vuoropohjaisia gladiaattoritaisteluita. Yksin- ja moninpeli sijoittuvat antiikin Rooman inspiroimaan Imperian kaupunkiin, jossa maailman kovimmat gladiaattorit kokoontuvat harjoittelemaan ja kisaamaan ankarissa, kuolemaan asti taisteltavissa turnauksissa kaupungin tarunhohtoisilla areenoilla. Pelaajat haastetaan rakentamaan ja ohjaamaan gladiaattorikoulua taistellakseen laajenevissa kilpailusarjoissa toisia kouluja vastaan. Jos taistelet hyvin, elät kilpailemaan seuraavankin päivän. Jos taistelet huonosti, vaarana on se, että keisari kääntää peukalon alas. Tätä peliä ei voi pelata Xbox 360 -järjestelmällä.