Vanha mies herää ja löytää itsensä luksusristeilyalukselta. Hän tapaa matkustajia, joita hän eri syistä kaipaa, ja yrittää paeta uppoavasta aluksesta. Tämä on toimintapeli, jossa pelaajan tavoitteena on paeta jättiläisaluksesta ennen kuin se uppoaa mereen. Aluksen kallistus ja veden korkeus muuttuvat jatkuvasti, joten tilanne vaihtelee dramaattisesti jopa samassa paikassa ajankohdasta riippuen. Alukseen ripotellut erilaiset kikat toimivat myös hyvin eri tavalla aluksen kallistuksen ja vedenpinnan korkeuden mukaan. Pelaajan on hyödynnettävä näitä muutoksia strategisesti rakentaakseen pakoreitin. Joskus on ratkaistava arvoituksia ja toisinaan on hyödynnettävä taitavasti hahmon toimintoja. Ja lopulta... Vanhaa miestä odottaa erittäin rakas kohtaaminen.