Gematombe
Tervetuloa Gematombeen! Tämä vastakkain pelattava toimintapulmapeli on saanut inspiraationsa arcade-klassikkopeleistä ja kreikkalaisesta mytologiasta! Haasta kaverisi tai seuraa Pandoraa ja daimoneita heidän seikkailuihinsa. Laukaise kuula niin, että saat rikottua samanvärisiä jalokiviä peräkkäin ja käynnistettyä uskomattomia ketjureaktioita! Murskaa vastustajasi ylivoimalla tai voita saavuttamalla GEMATOMBE maksimoimalla ketjutuskombosi, niin että saat tyhjennettyä ruudun jalokivistä. Räjäyttelemällä tiesi läpi haastavien tasojen sekä pulmien ja toiminnan täytteisten pelitilojen saat autettua lahjakasta sankaritar Pandoraa hänen seikkailussaan kaikkien maailmaan vapautettujen pahuuksien talteen keräämisessä. Kohtaa ihastuttavia hahmoja ja koe heidän tarinatilassa, läpäise loputtomia haasteita harjoitus- tai selviytymistilassa ja avaa kaikki pelin salaisuudet! Ominaisuudet: * Tarinatila: 6 eri seikkailua, joista kukin pelataan eri hahmolla. * Harjoittelutila: viritä pomputtelukykysi ja jalokivien murskaustaitosi huippukuntoon. * Selviytymistila: Kukista loputon virta hahmoja, kun kiipeät ylös taivasta kohti kurottavassa tornissa. Jos häviät, aloitat alusta! * Paikallinen vs-tila: voit pelata kaveria vastaan samalla pelikoneella. * 6 eri hahmoa eri taidoilla + salainen hahmo löydettävänä.