Full Mojo Rampage
Full Mojo Rampage onrogue-kuin peli, joka tapahtuu rajoissaVoodoo todellisuutta. Tässä keskustelussa vain tehokkain riittejä ja toimivalta voi tarjotasuoja pahaa. Dying ei oleloppua, vain alku tulossavahvempia voodoo sielu! Peli sisältää useita monen pelaajan osuuskunta ja kilpailukykyinen tilat pelata ystävien kanssa. Avainominaisuudet: - Satunnaismuodostettujen eriä ja tasoilla kauniissa 3D. Ei kaksi peliä on sama. - Parantaa hahmosi tasaamalla ylös ja lukituksen voodoo nastat, että voit käyttää ja päivittää saada erityisiä bonuksia. - Online Co-op: Jopa 4 pelaajaa voi pelata yhdessä jokaisen tehtävän. - Moninpeli VS tilat: Pelaa verkossa jopa 8 pelaajaa pelottavia taisteluissa. (Nykyinen tilaa: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, kuningas Mojo). Taso ja muokata hahmo näyttää ystävillesi, kuka on paras! - Tonnia kohteita ja avattavia: maskit, nastat , Mojos ja lisävoimia. - Ainutlaatuinen "luokka", joka pyörii valitsemallavoodoo jumala, joista jokaisella on omat erityiset valtuudet ja ominaisuuksia. - Musiikki Alistair Lindsay (Rare ja Prison Architect fame). - Useita pääsiäismunia meidän suosikki pelejä!