Fran Bow
Vanhempiensa karmean murhan nähnyt omalaatuinen pieni tyttö nimeltä Fran lukitaan Oswaldin mielisairaalaan. Selviytyäkseen laitoksen julmista kokeista Fran lääkitsee itseään ja pakenee siten pahaenteiseen Ultratodellisuus-rinnakkaismaailmaan. Lähde Franin kanssa eeppiselle matkalle Ultratodellisuuden läpi ja selvitä, kuka todella tappoi hänen vanhempansa. Etsi myös Franin kadonnut kissa herra Sydänyö ja palaa kotiin Grace-tädin luo, joka on Franin ainoa elossa oleva sukulainen.