Fort Triumph
Fort Triumph on vuoropohjainen taktinen fantasiapeli, jossa pysyvä kuolema on mahdollista minä hetkenä hyvänsä. Paineita? Johda erilaisilla kyvyillä varustettuja sankareitasi fantasiaparodiaseikkailun läpi. Monenlaiset tehtävät odottavat sinua vaiheittain luotavalla kartalla – pelasitpa sitten taistelu- tai tarinatilassa. ● Hyödynnä ympäristöäsi: jokainen kivi ja puu on potentiaalinen ase. ● Kehitä strategioita: Valitse haluamasi neljästä osapuolesta ja neljästä luokasta. Rakenna tukikohtasi, kerää resursseja ja opeta hahmoille uusia kykyjä! ● Kasvata sankareitasi: tee sankareistasi erilaisia jokaisella pelikerralla kehittämällä uusia ominaisuuksia ja kykyjä! ● Tutki vaiheittain luotavia karttoja: Fort Triumphin kartat ovat joustavia – tapahtumat ja sijainnit vaihtelevat joka kerta. Jokainen taistelu vaatii uuden suunnitelman. ● Laita äänet kovalle: pelin musiikeista vastaa Marco Valerio Antonini.