Flipping Death
Penny kuolee mystisissä olosuhteissa. Hän kuitenkin herää ja huomaa olevansa ITSE KUOLEMAN tuuraaja! Mutta tilapäistyö tuo mukanaan myös kyvyn liikkua elävien maailman ja kuolleiden maailman välillä! Tässä pulmia täynnä olevassa tasohyppelyssä Penny tarvitsee sekä voimaansa että älyään, jos hän haluaa selvittää kuolemaansa liittyvät mysteerit. Hypi tasojen välillä, ratkaise pulmia ja auta kuolleita lepäämään rauhassa. Ota elävien ruumiit haltuusi ja laita heidät tanssimaan Zoink Gamesin komediallisessa seikkailupelissä. Tarinan kirjoittaja on Eisner-palkinnon voittanut Ryan North. - Liiku maailmojen välillä: siirry nopeasti elävien ja kuolleiden valtakuntien välillä. - Ota elävät haltuusi: ratkaise pulmia hallitsemalla heidän raajojaan ja lukemalla heidän ajatuksiaan. - Pelaa kuolemana: olet vain sijainen, mutta voit päättää elämästä ja kuolemasta. - Tutustu monipuoliseen ja värikkääseen maailmaan: tutki kohokuvakirjamaisia ympäristöjä ja nauti ainutkertaisesta tarinasta!