Finding Frankie
Kilpaile pelottavan kierossa parkour-show’ssa Finding Frankie kutsuu SINUT kokemaan todellista kauhua, kun kilpailet pelottavan kierossa parkour-show’ssa. Hiiviskele kammottavien hahmojen ohi ja etene haastavilla parkour-reiteillä. Tätä show’ta et halua jättää väliin! Kun löydät yhden kolmesta salaisesta kutsusta Frankie's-murolaatikosta, otat innolla vastaan haasteen kilpailla kahta muuta kilpailijaa vastaan, ja aluksi kisa vaikuttaakin mukavalta parkour-show’lta. Vaikka show perustuukin parkouriin ja esteratoihin, siinä tapahtuu yllättävän tappava käänne. Frankie, Henry Hotline ja muut hahmot poikkeavat ystävällisistä piirrospersoonistaan ja paljastavat paljon elävämmän ja pahaenteisemmän luonteen. Kun kuljet konstikkaiden ja haastavien parkour-tasojen ja esteratojen läpi, sinun on pyrittävä voittamaan, kun sinä ja muut kilpailijat olette jatkuvasti todellisessa eliminointivaarassa. – Taistele elämästäsi samalla, kun kisaat kahta muuta kilpailijaa vastaan Frankien kierossa parkour-show’ssa. Juokse, hypi, heilahtele ja liu’u tiesi parkour- ja esteratojen läpi samalla, kun välttelet Frankieta, Henry Hotlinea ja monia muita kammottavia vihollisia. – Koe monenlaisia parkour-mekaniikkoja, kuten tangoissa heilumista, seinähyppyjä, raidegrindausta ja trampoliinihyppelyä. – Kun et ole kiireinen flengaamisen tai seinähyppyjen kanssa, kumppaninasi toimii matkassa mukana oleva monipuolinen ystävä –Deputy Duck! – Deputy Duck on varsinainen jokapaikanhöylä, joka pystyy niin väläyttelemään valoja, skannaamaan tutkaa kuin olemaan älyttömän suloinen. – Lähde tutkimaan laajaa Frankie's Parkour Palacea, joka tarjoaa niin trampoliinisisäpuistoja kuin monimutkaisia esteratojakin. Etsi reitti ahtaissa paikoissa, kuten tuuletuskanavissa ja synkissä, sokkelomaisissa tunneleissa, jotka kiemurtelevat rakennuksen alla.