Farm Slider
Farm Slider tarjoaa värikkäitä ja minimalistisia liukupulmia. Peliä on helppo pelata, se on vaikea päästä läpi ja mahdoton laskea käsistä! Haasta aivosi ja nauti tuntikausien ajan pulmista, jotka sopivat kaikenikäisille. Mukana on paljon eri kenttiä erilaisilla maalaiskyläkuvilla, mutta ongelmana on se, että kaikki palat ovat poissa paikoiltaan! Liu’uta tiesi kenttien läpi ja järjestä kuvat uudelleen niin, että ne vastaavat alkuperäistä kuvaa, jotta pääset kentät läpi. Osa kentistä voi aluksi vaikuttaa mahdottomilta, mutta lupaamme, että ne kaikki ovat selvitettävissä! Kokeile erilaisia yhdistelmiä, kunnes saat täydellisen yhdistelmän – haaste kannattaa!