Exophobia
Huomaat olevasi yksin sen jälkeen, kun vihamieliset avaruusolennot ovat vallanneet ihmisten avaruusaluksen. Tutki alusta, etsi tiesi viimeisten ihmisselviytyjien luo ja selvitä pala palalta aluksen miehistön taustatarinaa, joka johtaa suurten panosten hetkiin punaisella planeetalla. Kehitä muukalaisasettasi ja ammuskele, liu’u ja tyrmää vihollisia, kun yrität paeta elossa! TAPA Koe ensimmäisen persoonan räiskintäpeli, jossa nopeat refleksit ja älykäs sijoittuminen ovat oleellisia selviytymisen kannalta. Opettele vihollisten käytösmalleja ja käytä aseitasi, liikkumiskykyjäsi ja ympäristöä hyödyksesi, jotta saat tuhottua monenlaisia muukalaisarmeijoiden ryhmiä nopeatempoisessa taistelussa. TUTKI Tutki monikerroksista avaruusalusta, jonka jokainen kerros tarjoaa ainutlaatuisen vihamielisen ympäristön. Kohtaat matojen täyttämiä laboratorioita ja avaruusaluksen moottorin mekaniikkaa, ja uteliaille tutkijoille on paljon salaisuuksia löydettävänä. PÄIVITÄ Paranna asettasi uudella kyvyllä aina, kun pääset erityiseen aselaboratorioon. Metroidvania-tyyliin nämä kyvyt antavat sinulle huomattavasti tulivoimaa ja päästävät sinut etenemään alueille, joihin et ole aiemmin päässyt. KUOLE Haasta itsesi anteeksiantamattomalla mutta reilulla vaikeustasolla monipuolisissa taistelutilanteissa, joissa vihollisilla on ainutlaatuisia hyökkäyskuvioita. Myös uhkaavissa pomotaisteluissa kaikilla on oma voittostrategiansa. Muista tallentaa edistymisesi tarkistuspisteissä!