Etherborn
Etherborn on elegantti loikka painovoimapulmien genressä; ympäristöllinen pulmatasopeli perustuu tutkimukselle ja painovoimaa muuttavien rakennelmien ymmärrykselle. Olet äänetön olento, joka on juuri syntynyt maailmaan, missä kehoton ääni odottaa saapumistasi. Tajuat ensimmäisten ajatustesi syntyessä matkasi vasta alkaneen. Sinun täytyy saavuttaa tämä eteerinen ääni ymmärtääksesi täysin oman olemassa olosi. Fysiikan lait käyttäytyvät tässä maailmassa tajuntaa taivuttavalla taivalla. Koet painovoiman kohtisuoraan seisomallesi tasolle, mikä sallii luovia tutkimusmahdollisuuksia ympäristöissä, jotka on luotu huolella navigaatiopohjaisiksi pulmiksi. Matkaa läpi kauniiden ja eksoottisten maisemien, missä jokainen kenttä on orgaaninen pulma, jota sinun täytyy tutkia ja manipuloida. Muuta painovoimaasi selvittääksesi reitin eteenpäin. Etherborn on saatavilla näille kielille: englanti (ääni ja teksti), espanja (ääni ja teksti), katalaani (ääni ja teksti), saksa (teksti), ranska (teksti), italia (teksti), venäjä (teksti), japani (teksti), yksinkertaistettu kiina (teksti), korea (teksti).