Escape First 2
Escape First 2 on ongelmanratkaisu- ja pakohuonepeli! Siihen kuuluu 3 eri pakohuonetta, joita voit pelata! The Rooms Psycho Circus Cont. Onnistuit pakenemaan klovnin asuintiloista muttet ole vielä vapaa. Luulitko, että pakeneminen olisi näin helppoa? Esityksen on jatkuttava, ja sinä olet näyttelyesine! Ajattele ja toimi nopeasti päästäksesi pakoon sirkuksesta. Me kaikki tiedämme, etteivät klovnit pidä siitä, kun toiset koskevat heidän tavaroihinsa! The Torture Chamber Keskiaikainen vankiluola – tulvillaan kidutusvälineitä ja vankihäkkejä, mutta vankeja ei ole jäljellä enää montakaan. Kun kuulet huutoja viereisestä huoneesta, tiedät, ettei sinulla ole paljon aikaa jäljellä ennen kuin vartijat tulevat hakemaan sinua. Ovet ovat lukossa – pääseekö ulos muuta kautta? Behind the Scenes Käyt Escape Room Factoryssa, mutta menetät tajuntasi ja heräät kylpyhuoneessa. Huoneessa on kuitenkin jotakin, joka ei tunnu oikealta. Siinä ei ole ovia eikä ikkunoita! Miten päädyit tänne ja – mikä on vielä tärkeämpää – miten ihmeessä pääset täältä pois?