Elea - Episode 1
Elea on surrealistinen Sci-Fi-seikkailupeli, jossa pelaat avaruustieteilijä Eleana. Vuonna 2073 Maahan iski kammottava lastentauti, ja Elean aviomies Ethan liittyi retkikuntaan, jonka tarkoituksena oli asuttaa eksoplaneetta Solace ja pelastaa ihmiskunta sukupuutolta. Yhteys heidän tähtienväliseen Pilgrimage-alukseensa katosi pian Solace-planeetalle saapumisen jälkeen. Elea liittyy 13 vuotta myöhemmin retkikunnan kohtaloa tutkimaan lähtevälle pelastustehtävälle. Siitä seuraa ihmeellinen matka läpi avaruuden. Ominaisuudet Paljasta rikas ja koskettava tarina, joka on sci-fi-klassikkokirjailijoiden inspiroima. Sukella Unreal Engine 4 -pelimoottorin upeisiin grafiikoihin. Tutustu loistaviin avaruusympäristöihin, mahtaviin maisemiin ja yksityiskohtaisiin sisätiloihin. Odota odottamatonta tällä mielenkiintoisella matkalla läpi ulkoavaruuden. Tarina Elea on peli, joka vie pelaajan erittäin henkilökohtaiselle matkalle naisen elämään, jota ovat sävyttäneet menetys, suru ja itsesyytökset, kun maailmanlaajuinen pandemia muutti hänen nuorimman poikansa raivoavaksi psykopaatiksi. Onneksi saavutettavissa olevan etäisyyden päässä aurinkokunnasta oli vasta löydetty Maan kaltainen eksoplaneetta. Vapaehtoisia kerättiin ympäri maailmaa, ensimmäinen tähtienvälinen avaruusalus saatiin rakennettua ja se lähetettiin asuttamaan tutkimatonta planeettaa. Valtava Pilgrimageksi nimetty alus sisälsi kaikki ihmiskunnan toiveet. Kaikkien tyrmistykseksi Pilgrimage katosi pian saapumisensa jälkeen. Sen syy on yhä mysteeri. 13 vuotta myöhemmin tähtialus Recovery saapuu alueelle tutkimaan retkikunnan kohtaloa. Pelaaja omaksuu avaruustutkija River Elea Catherine Jonesin roolin. Hänen ensisijainen, henkilökohtainen, tavoitteensa on löytää aviomiehensä Ethan, jolla oli merkittävä asema Pilgrimagen tiederyhmässä. Peli asettaa hahmon ihmisymmärryksen ylittäviä tapahtumia sekä ilmiöitä vastaan ja pyrkii haastamaan perinteiset käsitykset henkilökohtaisesta vastuusta, valinnasta ja elämän tarkoituksesta. Se on tarina lajin hauraudesta ja antautumisen kautta saatavasta lohdusta.