Dungeon Escape: Console Edition
Viekö tiesi ulos vai kuolemaan? Yritä uudelleen ja uudelleen tässä haastavassa 2D-tasohyppelyssä! Sinut on vangittu tyrmään joka on täynnä tappavia ansoja ja armottomia vihollisia! Mutta viekkaudella ja notkeudella saatat selvitä, vaikka se epätodennäköistä onkin. Jokainen huone on edellistä vaikeampi. Väistä tai tapa vangitsijasi, etsi avaimia ovien avaamiseksi, hyppää piikkien yli ja vältä teriä jotka yrittävät leikata sinut kappaleiksi! Dungeon Escape sisältää useita yhden ruudun haasteita, joista jokaista voit kokeilla niin monta kertaa kuin tarpeen. Kuole ja yritä uudelleen, opi virheistäsi ja huomaa, kuinka taitosi karttuvat jokaisella yrityksellä. Pystytkö voittamaan useat edessä olevat koettelemukset?