Doug's Nightmare
Taistele sisäisten demonien kanssa epävarmana banaanina hullunkurisessa ammunta- ja toimintapelissä! Miten banaani voi selvitä ahdistuksesta ja sisäisten demonien vainoista? Doug's Nightmare on sarjakuvamainen, käsin piirretty taistelupeli, jossa tehtäväsi on auttaa Doug-banaania voittamaan pahimmat pelkonsa! Doug's Nightmare on osittain ylhäältä alas kuvattava ammunta- ja taistelupeli, jossa joudut taistelemaan ötökkäparvia, sieniä, kelluvia aivoja ja monia muita vastaan! Doug voi lyödä ilman aseita tai torjua monilla aseilla vihollisia limapistooleista piikkimailoihin. Doug voi parantaa itseluottamustaan, jota hän tarvitsee ottaakseen yhteen suurimpien pahisten kanssa, parantamalla ominaisuuksiaan ja pukemalla päälleen kenkiä, hanskoja, takkeja, aurinkolaseja ja hullunkurisia asuja. Pystytkö viemään hänet voittoon?