DOOM 3 BFG Edition
DOOM 3 BFG Edition pitää sisällään kaikkien aikojen kokoelman pelejä, jotka määrittelivät ensimmäisen persoonan räiskinnän. Tähän kokoelmaan lukeutuu DOOM, DOOM II, DOOM 3 ja DOOM 3: Resurrection of Evil, sekä "The Lost Mission". Kaikki DOOM 3 sisältö on remasteroitu Xbox 360 -konsolille upeana 3D-versiona luoden entistä pelottavamman FPS-kokemuksen.