Divination: Console Edition
Kuule asiakkaidesi tarinoita, näe heidän tulevaisuutensa riimuissa ja kursi kokoon totuus kuolevasta maailmasta! Tulevaisuutta ennustava käsipari on vangittuna huoneeseen, joka on täynnä ruutuja. Kysy kysymys, lue riimut ja nämä kädet raottavat tulevaisuuden verhoa. Tämä on se tulevaisuus, jossa elät; pieni maailma ja suuri kaupunki täynnä epävarmuutta ja epäluuloa, väkivaltaa ja pakkomielteitä. Aikana jolloin ihmiset hylkivät elämää turhana taakkana, heillä ei ole mitään, mihin luottaa. He tulevat, he etsivät, ja sinä annat heille vastaukset. Olet Näkijä, arvoituksellinen ennustaja, joka käyttää riimuja tulevaisuuden verhon taakse kurkistamiseen keskellä cyberpunk-maailmaa, jossa teknologia jyllää sinua ympäröivässä suurkaupungissa. Keskustele asiakkaidesi kanssa ja kuule heidän tarinansa. Järjestä sitten riimut jotka olet päättänyt lukea, ja anne heille vastauksesi. Olivat vastaukset sitten hyviä tai pahoja, ne pystyvät muuttamaan ihmisten ja robottien kohtaloita ja voivat johtaa joko kuolemaan tai auttaa asiakkaitasi välttämään ennenaikaisen lähtemisen. Päätökset ja seuraamukset ovat harmaita ja ne vaativat sinua käyttämään Näkijän vaistojasi tuomaan lopun epätoivoisen kansan hulluudelle.