Disco Simulator
Disco Simulator on tycoon-peli, jossa keskitytään oman yökerhon hallintaan. Aloita alusta, rakenna seinät, järjestä huonekalut, palkkaa henkilökuntaa, suunnittele tapahtumia ja kutsu artisteja esiintymään lavalle. Luo täydellinen paikka musiikille, tanssille ja hauskanpidolle! Valitse managerisi Valitse alussa manageri, jolla on ainutlaatuisia taitoja, jotka vaikuttavat klubielämän eri osa-alueisiin henkilökunnan bonuksista ja konserttien järjestämisestä asiakastyytyväisyyteen. Valintasi muokkaa yrityksesi suuntaa! Valitse klubisi Tutustu erilaisiin klubeihin, joista jokaisella on ainutlaatuiset haasteet ja tavoitteet. Olipa kyseessä sitten pikkukaupungin tapahtumapaikka tai suurkaupungin hotspot, jokainen paikka tarjoaa uusia mahdollisuuksia ja tapoja nousta klubikentän maineeseen. Huolehdi asiakkaistasi Tyytyväiset vieraat ovat menestyksen avain! Vastaa heidän tarpeisiinsa tyylikkäistä juomista energiseen tanssitunnelmaan. Pidä tunnelma elävänä, ratkaise odottamattomat ongelmat, kuten kaatuneet juomat tai rikkinäiset vessat, ja tee klubistasi kaupungin puheenaihe! Järjestä tapahtumia Herätä klubisi henkiin järjestämällä unohtumattomia konsertteja ja DJ-esityksiä. Kutsu kuuluisia artisteja, houkuttele yleisöä ja ansaitse arvostusta ja rahaa. Mitä paremmat juhlat, sitä suurempi maineesi! Kehitä klubiasi Investoi päivityksiin luodaksesi todellisen paratiisin yöelämän ystäville. Paranna huonekaluja, valaistusta, äänentoistojärjestelmiä ja sisustusta. Laajenna tiimiäsi, lisää kokemusta ja tee klubistasi loistava ykkösbilepaikka!