Disc Room
Oletko valmis kahtia halkaistavaksi? Vuosi on 2089 ja Jupiterin kiertoradalle on ilmestynyt jättimäinen levy. Astu urhean tutkijan liian suureen avaruuspukuun ja lähde tutkimaan tätä valtaisaa intergalaktista teurastamoa. Ja muista: se, mikä tappaa sinut, tekee sinusta vain vahvemman. Disc Room on Kitty Calisin, Jan Willem Nijmanin, Terri Vellmannin ja Doseonen yhteistyötä.