Devil May Cry 5 Special Edition
DEVIL MAY CRY TEKEE PALUUN! Legendaarinen, tyylikäs ja useita palkintoja voittanut toimintapelihitti nyt entistäkin komeampana erikoisversiona. Uusia ominaisuuksia: - Uusi pelattava hahmo: Danten veli ja pääkilpailija Vergil. - Legendary Dark Knight -pelitila: äärimmäisen haastava horde-tila, jossa saat vastaasi valtavan määrän vihollisia. - Turbo-pelitila: nauti pelistä entistä intensiivisemmin pelaamalla 1,2-kertaisella nopeudella. - Säteenseurantatuki*: tämä uuden sukupolven grafiikkateknologia nostaa jo aiemmin lähes valokuvarealistisen DMC5-maailman verrattomalle visuaaliselle tasolle. - Suuri freiminopeus: nauti supersulavasta toiminnasta. Nämä uudet ominaisuudet ja pelitilat käyttävät Xbox Series X -järjestelmän tehoja kaikkien aikojen mielettömimmän, seksikkäimmän ja tyylikkäimmän Devil May Cry -pelikokemuksen tuottamiseen! *Xbox Series S ei tue säteenseurantaa. Huom: Tiettyjä saavutuksia ei voi saada Vergilinä pelatessa.