Devastator
Devastator on retrosta inspiraatiota hakenut moderniin systeemiin sovitettu ’twin-stick shooter’ -peli. Kaikki ulkonäöstä audioon ja pelitapaan on suunniteltu, tuunattu ja viimeistelty mahdollistamaan intensiivinen sekä vakuuttava ’twin-stick shooter’ -kokemus. JÄRJESTELMÄÄ alustetaan... Useita virustartuntoja havaittu… Valmistellaan DEVASTATOR-ohjelmaa… Sinä olet Devastator! Tavoitteesi on hävittää 15 eri virustyyppiä kolmessa uniikissa pelitilassa: neljännes, sektorit ja syklit. Neljännesosa pelitilassa virusaallon muoto muuttuu jatkuvasti, ja sinä joudut taistelemaan intensiivisesti kasvavia satunnaisten virusten aaltoja vastaan 5 minuuttia. Sektoritilassa 55 uniikkia virusaaltoa sijoittuu viidelle eri sektorille. Ja sykleissä sinä taistelet melkein satunnaisesti ilmestyviä viruksia vastaan yhdentoista eri aallon viidessä eri versiossa. Suorita tehtäväsi Devastatorina ja ota takaisin kontrolli järjestelmästä! Peliin monipuolisuutta luovien pääpelitilojen, aaltojen muuttumisen ja useiden virusvastustajien lisäksi Devastator-pelin hetki hetkeltä kulkeva pelitapa on yllättävä sekä ovela. Alkaen siitä kuinka tasapainotat nopeutta ja ampumista jatkuen resurssien hyödyntämiseen ja kykypäivitysten poimimiseen oikealla hetkellä – Devastator palkitsee sekä nopeita refleksejä että tarkkaa strategiaa. lisäksi aaltojen muuttuminen ja useat virusvastustajat tuovat pelaamiseen monipuolisuutta. Turbo-ammu heti alussa (liiku nopeasti ilman ammusten latautumista) ja lataa räjähdys lopussa. Devastator sisältää vektori-inspiroidut sekoitetun ulkonäön, jossa on HDR-värit, viisi kustomoitavaa kokonäytön filtteriä ja näyttävät partikkeliefektit. Samalla peli toimii uskomattoman korkealla kuvataajuudella korkean resoluution näytöillä. Moderneilla grafiikkalaitteistoilla peli toimii helposti nykyisillä korkeatasoisilla pelimonitoreilla (kuten 360hz 1080p, 240hz 1440p ja 120hz 4k). Teoriassa peli toimii myös korkeammilla resoluutioilla, kun parempia monitoreja ja kaapeleita aletaan valmistaa tulevaisuudessa. Devastator on Luke Schneiderin (aka Radiangames-jätkä) suunnittelema ja kehittämä. Luke on ollut valtava ’twin-stick shooter’ -pelien fani 80-luvulta lähtien ja on kehittänyt ’twin-stick shooter’ -pelejä vuodesta 2005 lähtien. Devastator-peli syntyi, kun Luke päätti luoda ultimaattisen ja viimeisimmän 2D-pelikonetyylisen ’twin-stick shooter’ -pelin.