despelote
Despelote on jalkapallopeli ihmisistä. Uppoudu Quiton katujen ja puistojen tunnelmaan 8-vuotiaan Juliánin silmien ja korvien kautta. Kuljeta, syöttele ja lauo palloa ympäri kaupunkia ja katso, mitä tapahtuu, kun potkaiset sen jonkun eteen. Tunne, miten kaupunki muuttuu, kun Ecuador etenee lähemmäs World Cup -lopputurnausta kuin koskaan aiemmin.