Defunct
Xbox Play Anywhere on tuettu: pelaa sekä Xbox Onessa että Windows 10 PC: llä ilman lisäkulua Defunct on indie-seikkailupeli, joka keskittyy flow'hun, nopeuteen ja kiinnostavaan maailmaan. Olet hajonnut robotti, joka putoaa suuresta rahtialuksesta ihmisten jälkeiselle maapallolle, jota asuttavat nyt robotit. Sinun on palattava alukseesi ennen kuin on myöhäistä! Varusteenasi on painovoimamoottori. Sillä luodaan erillinen painovoima ympärillesi: tämä on vauhtisi päälähde. Sillä voit kiihdyttää alamäessä. Mutta varo, ylämäessä se hidastaa. Maailmassa on myös erilaisia nopeustehosteita, kuten tehomehua, jota voit poimia lisävauhdiksi.