Deathbound
Deathbound on ainutlaatuinen tiimipohjainen peli, jonka julmassa, Souls-tyylisessä maailmassa usko ja tiede ottavat toisistaan mittaa. Akratyan kielletyn kaupungin säälimätöntä maata ei voi valloittaa yksin. Sido ristiretkelläsi kohtaamasi kaatuneet taistelijat itseesi ja vaihda hahmoja dynaamisesti ja saumattomasti kesken taistelun ainutlaatuisella neljän sankarin tiimijärjestelmällä. Kaatuneet ovat omia hahmojaan, joilla on omat ainutlaatuiset taitonsa, taistelutyylinsä ja syvälliset historiansa. Kun imet heidän elinvoimansa, perit samalla heidän olemuksensa ytimen. Hahmojen väliset konfliktit ja synergiat vaikuttavat pelikokemukseen huomattavasti, joten ihmissuhteet on pidettävä tasapainossa. Vahvat synergiat voivat vahvistaa taistelutaitojasi, mikä tietää terästä ja taikaa vartovien julmien vastustajiesi tuhoa. Taistelun tuoksinassa täytät synergiamittaria, joka on kaikille hahmoille yhteinen. Vapauta kertynyt synergia sopivalla hetkellä, yhdistä yhteen sidottujen kaatuneiden taistelijoidesi voima ja päästä tuhovoimainen muodonmuutoshyökkäys valloilleen. Kun vastassasi on varteenotettava kummajainen, juuri oikeaan aikaan vapautettu muodonmuutoshyökkäys voi olla elämän ja kuoleman kysymys. Deathboundin maailma on muovattu rakkaudella kehittäjien kotimaan Brasilian innoittamana. Sen elinvoimainen kulttuuri sykkii elämää, luovuutta, rytmiä ja monipuolista historiaa. Trialforgen alkuperä näkyy Deathboundissa kaikessa aina afrobrasilialaisesta taistelulaji capoeirasta Akratyassa kaikuvaan musiikkiin.