Deadside: Supporter Pack
Tavarapaketti pelaajille, jotka haluavat antaa lisätukea Deadsiden kehittäjille. Sisältö: - 18 ylimääräistä SafeZone-säilytyspaikkaa - Aloitusesineiden skinit tukijoille: Veitsi Sytytin Camo-t-paita - Muut esineet: Radiopuhelin Kiikarit Taskumatti Veitsi, sytytin ja t-paita korvataan automaattisesti tukijoiden erikoispaketin versioilla. Kaikki muut esineet löytyvät inventaariosta. Kiitos tuestasi!