Dead End Job
Dead End Job värvää sinut haamunmetsästäjäksi omalaatuisen sekopäiseen maailmaan. Peli on rento, yhteispelinä pelattava kahden ohjaussauvan räiskintä, jonka pelisisältö luodaan proseduraalisesti. Nappaa vain tyhjiösäiliö selkään ja plasma-ase käteen, niin olet valmis normipäivään konttorilla. Pelihahmosi on Hector Plasm, joka työskentelee Ghoul-B-Gonessa – ”kiusanhenkikummitusten hävityksen asiantuntijayrityksessä”. Tehtävänäsi on vapauttaa kummitusten riivaamat toimistot, ravintolat ja muut arkipäiväiset rakennukset kutsumattomista vieraista. Onko sinussa ainesta nousta alan parhaaksi aaveiden niputtajaksi? Voit pelata soolona tai muodostaa minihaamujengin kaverisi kanssa ja pelata yhteistuumin pääseikkailuun saumattomasti sulautuvaa vuorotteluyhteispeliä. Mitä mieltä muuten olet 90-luvun piirretyistä? Me näet diggaamme niiden venyttelevää ällötyyliä, ja se saattaa myös näkyä pelissä... Ratkiriemukas ja eläväinen pelitaide räväyttää jokaisen nenäkarvan viimeistä piirtoa myöten näkyviin.