Cyber Complex
Tervetuloa Cyber Complexiin! Vuonna 2041 globaalit yritykset korvaavat maat ja neuro-liitännän implantti tuli työelämän vaatimukseksi - vaatimus selviytyä ... Kaikki ja kaikki ovat yhteydessä toisiinsa. Jokainen liike on seurattu eikä yksittäistä tilaa ole. Olemme oppineet elämään sen kanssa - meidän täytyi. Euraasian V-Eye Corporation, joka omistaa 55 prosenttia globaaleista resursseista, alkoi implantoida uutta pakollista aivomoduulia, jonka tarkoituksena oli parantaa väestön tuottavuutta. Se toimi - mutta ei sitä, miten ihmiset odottivat sen. Uusi implantti ryösteli meidät vapaaehtoisenamme viimeisestä romuista ja ihmiset menettivät viimeisen persoonallisuutensa. Mutta tässä kokonaisen hallinnan ympäristössä hitaasti, monien vuosien aikana jotkut alkoivat herätä, palauttamaan ihmiskunnalleen. Jotkut meistä tulivat yhteen ja muodostivat vastarintaa. Muutimme V-Eye-laitteistoa Cyber Complexin hyökkäykseen. Liity meihin tänään lopettamaan V-Eyein suunnitelmat orjuuttamaan ihmiskunnan. Resistenssin rekrytoinnissa saat modifioidun H4C-Kitin ja pääsyn vastusmodilataukseen. Saat käyttöön Cyber Complex Simulator -ohjelmiston uusien ympäristöjen luomiseen ja testaamiseen. Opi hallitsemaan H4C-pakettia ja kaapata klustereita kutemaan solmuja, välttämään skannereita ja syventämään Cyber Complexiin! Liity resistenssiin nyt! Tietoja pelistä Cyber Complex on ainutlaatuinen yhdistelmä strategiaa, torni puolustusta ja arcade-elementtejä 60-luvun tyylisessä sci-fi-ympäristössä. Kutsumme sen # PAC-TICS-peliksi! Ole osa vastustusta ja paljasta V-Eyes-salaliitto suunnitelmia. Kirjaudu itsesi verkkoavaruudessa ja oppia kaapata klustereita, tuottaa solmuille apua ja välttää vihollisen skannereita. Valitse Kampanja, Survival, Paikalliset 2P Coop / Versus -tilat ja kehitä Pac-Tics! Hakkaa ääretön eri vaiheet ja bossfights. Avatkaa Modit ja päivitä H4C-Kitisi vastaamaan pelityyliäsi. Luo rajatut uudet vaiheet integroidulla Stage Editorilla ja pelaa omia luomuksiasi! Näytä taidot ja taistele maailmanlaajuisista hyökkäysjohtajien asemista yksin tai ystäväsi kanssa. Nauti ainutlaatuisesta napaisuusmekaniikalla perustetusta Pac-Tics-pelistä, jossa on loputtomasti jäljitettävyys. Voitko hallita Cyber Complexia?