CULTIC
Kuolema on vasta alkua tässä unohtumattomassa retrotyylisessä räiskinnässä, jossa luovuus ja brutaalius kulkevat yhdessä. Ryömi haudastasi ja taistele tiesi kierojen kulttilaisten läpi realistisella asevalikoimalla ja alkuperäisellä ääniraidalla, joka vie sinut kauhun ytimeen. CULTIC yhdistää tappavaa taistelua immersiiviseen selviytymiskauhuun ja luo väkivaltaisen tyydyttävän kokemuksen. Mukana on alkuperäinen kampanja, Interlude, Chapter Two -laajennuskampanja, kaikki Survival-kentät ja Cultmas-bonuskartta. Klassisten räiskintöjen tyyliin mutta modernilla tuntumalla tehty CULTIC antaa vapauden lähestyä taistelua omalla tavallasi. Voit juosta sisään aseet ojossa samalla, kun hypit, liu’ut ja väistelet pois vahingon tieltä. Tai voit asettaa ansoja, antaa vihollisten tulla luoksesi ja napata ne yksitellen suojasta. Erilaisten vuosisadan puolivälin aseiden ja räjähteiden kanssa varustettuna olet valmis lahtaamaan kaiken tielläsi olevan, kunhan et ensin tule surmatuksi. Chapter One sijoittuu 1960-luvun Amerikan maaseudulle, missä tutkit kulttien etuvartioita, pölyisiä katakombeja, hylättyjä mielisairaaloita ja paljon muuta. Chapter Two vie sinut New Grandewelin tuhotuille kaduille, joilla ruumiit peittävät teitä ja kultisteja on aiemmin suojelemasi kaupungin jokaisessa kolkassa. Jännittävä kakkoskampanja sisältää uusia aseita ja vihollisia, uuden ääniraidan ja entistä enemmän brutaaliutta. CULTIC on tehty tuntumaan menneiden vuosien räiskinnöiltä, mutta realistisemmalla fysiikalla, erittäin tutkittavalla maastolla ja täydellä 3D-pelimaailmalla. Pelattavuus, äänisuunnittelu ja taide on tyylitelty luomaan ainutlaatuinen elossa oleva painajainen. OMINAISUUDET – Ainutlaatuinen yhdistelmä retrotyylistä boomer-räiskintää ja immersiivisen selviytymiskauhun elementtejä. – Brutaali ja luova taistelu. Peli palkitsee monia pelityylejä aina hitaasta ja strategisesta bunnyhoppingin täyteiseen räiskintään. – Täysi arsenaali vuosisadan puolivälin aseita ja räiskintöjä. – Sisältää sekä Chapter Onen että pidemmän ja syvemmän Chapter Twon kampanjan, Interluden, kaikki Survival-kartat ja Cultmas-bonuskartan. – Inhorealistinen ja rakeinen taidetyyli yhdistää 2D-spritejä ja vokseleita 3D-maailmaan ainutlaatuista oldschool-fiilistä varten. – Tutkiminen palkitaan salaisuuksilla ja easter eggeillä, joita on ympäri peliä. – Realistinen kenttädesign, ilman leijuvia tasoja tai mahdotonta geometriaa. Lisäksi mukana on vessoja! – Survival-tilassa voit testata taistelutaitojasi ja jättää jälkesi tulostaulukkoon. – Useat vaikeustasot palkitsevat pelimekaniikkojen hallinnan.