Cricket 22
Cricket 22 tarjoaa kaikkien aikojen kattavimman ja vakaimman krikettipelikokemuksen. Nauti täydestä lisensoidusta Ashes-sisällöstä ja koe Australian ja Englannin pitkäaikaisen kilpailun huipentuma. Osallistu myös Australian maineikkaaseen Big Bash T20 -kilpailuun, innovatiiviseen The Hundred -kilpailuun Englannissa sekä trooppiseen CPL-juhlaan Karibialla, ja lähde taistelemaan kansainvälisillä pelikentillä lisensoiduilla joukkueilla Australiasta, Englannista, Länsi-Intian saaristosta, Uudesta-Seelannista ja Irlannista. Big Antin sitoutumisesta tasavertaisuuteen ja tasa-arvoiseen representaatioon kertoo sekä miesten että naisten sarjojen mukanaolo Cricket 22 -pelissä. Cricket 22 sisältää myös runsaasti uusia innovaatioita: - Upouusi syöttö ja peliohjaus: Cricket 22 -pelin uudistetun ohjauksen avulla voit pelata parasta peliäsi niin nopeana syöttäjänä, vahvana lyöjänä kuin nopeana juoksijana. - Monipuolinen, tarinapohjainen uratila: Ohjat ovat sinulla sekä kentällä että sen ulkopuolella – hallitse harjoittelua ja lehdistötilaisuuksia, hoida vammat ja raivaa oma polkusi kohti kansainvälistä kunniaa! - Kaikkien aikojen helpoimmin lähestyttävä krikettipeli: Onko kriketti sinulle uusi laji? Cricket 22 tekee lajin aloittamisesta helpompaa kuin koskaan aiemmin – peli sisältää uudistettuja tutoriaaleja ja vasta-alkajan ohjeita. Cricket 22 on Big Antin kaikkien aikojen yksityiskohtaisin simulaatio lajista, ja tutoriaalien avulla pääset peliin kiinni hyvin nopeasti. - Täysin uusi selostustiimi: Cricket 22 sisältää tarunhohtoisen selostustiimin, johon kuuluvat Michael Atherton, Ian Healy, Mel Jones, Alison Mitchell ja David Gower. Jokainen lyönti selostetaan ja analysoidaan syvällisemmin kuin koskaan aiemmin, ja ensimmäistä kertaa urheilupelien historiassa pelissä on myös täysin naispuolinen selostustiimi, mikä syventää naisten representaatiota Cricket 22 -kokemuksessa entisestään. - Kaikkien aikojen parhaan näköinen krikettipeli: Cricket 22 ottaa kaiken hyödyn irti uuden sukupolven laitteiden tehoista – huippunopeiden latausaikojen ansiosta siirryt peliin nopeammin kuin koskaan ennen, ja reaaliaikaiset säteenseurantaominaisuudet ja muut visuaaliset uudistukset tekevät pelistä realistisimman krikettikokemuksen, jonka olet koskaan nähnyt.