Crazy Gravity
Liu’u, loikkaa ja käännä tiesi auki tässä aivoja kutkuttavassa avaruuspulmapelissä, jonka retrohenkinen tasohyppelymekaniikka tempaa sinut mukaansa! Ota räjähtävä lähtö tässä avaruudellisessa Crazy Gravity -tasohyppelyssä, jonka sivuttaisvieritettävässä maailmassa painovoima voi olla joko pahin vihollisesi - tai paras liittolaisesi! Olet pieni astronautti, joka on eksyksissä avaruudessa. Päätavoitteesi on saada rakettisi jälleen toimintakuntoon ja palata kotiin, mutta tässä onnistuaksesi sinun täytyy selvittää pulma toisensa jälkeen ja kerätä tarvittavat materiaalit raketin kunnostamiseen. Painovoima vetää sinua hiljalleen alaspäin, mutta kääntymällä pieni astronautti voi määrätä, mikä suunta on alaspäin! Painovoimaa muuttamalla ohjaat tiesi tasojen läpi ja väistät vaaroja, saavutat virtakatkaisimia ja pidät itsesi ilmassa. Haastava kokemus pakottaa sinut ajattelemaan asioita uudella tavalla. Vaikea mutta helposti saavutettava matka joka sopii kaiken ikäisille pelaajille sisältää 30 kosmista, käsin piirrettyä tasoa!