CORE.SYS
Murtaudu sisään, nouda erittäin suojattuja tietoja ja pääse pois nopeasti hakkerisimulaatiossa! Valmistaudu hakkeroimaan tiesi yhä monimutkaisempien tietokonejärjestelmien läpi retrotyylisessä pelihallipelissä! CORE.SYS on aivonystyröitä haastava toimintapulmapeli, jossa sinun on murrettava digitaaliset turvallisuusvaiheet nopealla strategioinnilla. Siirrä kursoria 5x5-ruudukossa, jossa on aakkosnumeerisia näppäinpaneeleja, käytä skannauskykyäsi tunnistaaksesi seuraava tarvittava koodi ja valitse kyseinen paneeli suorittaaksesi koodisarjan, jolloin ohitat suojauksen ja pääset seuraavaan vaiheeseen. Ole kuitenkin varovainen! Mitä syvemmälle hakkeroit, sitä vaikeampia palomuuritarkastuksia kohtaat. Löydätkö tarvitsemasi tiedot ja pääsetkö pois?