Construction Simulator - Kramer Pack
Kramer Pack laajentaa ajoneuvovalikoimaasi kolmella uudella koneella saksalaiselta valmistajalta, mikä tarkoittaa uusia tapoja toteuttaa urakat! Construction Simulator -pelin ensimmäinen kurottaja Kramer 5507 sopii täydellisesti kuormalavojen siirtelyyn ja järjestelyyn entistä joustavammin. Kramer 5035 on pienikokoinen pyöräkuormaaja, joka on tarkoitettu pienille ja kapeille alueille, kun taas isokokoinen Kramer 8155 on kotonaan suuremmilla rakennusalueilla.