CONSCRIPT
CONSCRIPT on tuleva selviytymiskauhupeli, joka on saanut inspiraationsa genren klassikoista ja sijoittuu I maailmansodan vuoteen 1916. CONSCRIPT yhdistää kaikki vanhempien kauhupelien vaativat mekaniikat yhtenäiseksi, jännittäväksi ja ainutlaatuiseksi kokemukseksi. CONSCRIPT issä pelaat ranskalaista sotilasta, joka etsii kadonnutta veljeään Verdunin taistelun aikana. Löydätkö tien hänen luokseen mutkittelevien juoksuhautojen, vallattujen linnakkeiden ja ei-kenenkään maan läpi ja varmistat, että edes yksi koti pysyy ehjänä? Koe klassinen ja järjestelmällinen selviytymiskauhupeli ainutlaatuisessa historiallisessa ympäristössä eli Verdunin taistelun tiimellyksessä. Erinomaisen uudelleenpelattava peli, jossa on erilaisia vaikeusasetuksia, monta loppua, avattavia asuja ja bonusaseita. Torju monenlaisia vihollisten sotilaita ja taistelijoita erilaisilla ensimmäisen maailmansodan aikaisilla lähitaistelu- ja tuliaseilla. Selviydy hengissä intensiivisen ahdistavassa ilmapiirissä, jota syventävät ainutlaatuinen pikselitaide-estetiikka ja painostava äänisuunnittelu. Navigoi monitahoisesti suunnitelluilla tasoilla, joilla on helppo hallinnoida esineitä ja suunnitella reittejä sekä ratkaista ympäristön monimutkaisia pulmia. Erilaisia ensimmäisen maailmansodan aihealueita, jotka lomittuvat ja kietoutuvat toisiinsa.