Conquistadorio
Valloittaja, joka on käynyt läpi monia koettelemuksia elämässään, päätti jäädä eläkkeelle ja tulla erakoksi. Vain makaa yksinäisessä luolassaan kaukana ihmisistä. Mutta näyttää siltä, että itse kohtalo heittää sinulle uusia haasteita jopa niin yksinkertaisessa asiassa. Hauta, jossa rakastat nukkua, on kadonnut. Sinun on lähdettävä etsimään sitä ja ratkaistava monia arvoituksia matkan varrella. Tarina: Tehtäväsi on etsiä puuttuva esine ja löytää se. Arvoitukset: Älykkäät ja haastavat arvoitukset pitävät sinut mukana tunteja kiehtovilla loogisilla haasteilla. Grafiikka: Erityinen käsin piirretty taidetyyli antaa sinulle mahdollisuuden nauttia ainutlaatuisesta ja lumoavasta estetiikasta. Ääni: Ympäröivät äänet, taustamusiikki ja hahmojen erityiset äänitehosteet auttavat sinua syventymään peliin entistä enemmän. Dialogit: Conquistador perustuu ei-sanalliseen kertomiseen. Siksi pitkät ja tylsät dialogit puuttuvat—vain ilmeikkäät animaatiot hahmoista ja ympäristöstä.